niedziela, 4 października 2015

znajdz swą tożsamość...



























postawiłam na styl


kolory samopoczucia .
faktura emocji . 
krój woli .
bez zaszewek .
akceptując naturalne pęknięcia


















zaszalałyśmy z moim Skarbem i zatrudniłyśmy 2 maid
byłyśmy dumne że oszczędzając na rzeczach niepotrzebnych stać nas było na utrzymanie ich rodzin
i tak  była to pierwsza lekcji dla mojego Skarba
z zakresu ekonomii bogactwa

mieć mniej znaczy mieć więcej





mundurki w Zimbabwe znaczą 

znaczą że kimś jesteś, masz pracę, chodzisz do szkoły…

każda pielęgniarka jest ważna . każdy policjant

każda maid się cieszy gdy ma mundurek wychodząc poza bramę miejsca pracy… 

wszyscy wracają w mundurkach z pracy do domu

idąc ulicą mówią : mam pracę 

moja maid chodzi w mundurku po ziemi

moja maid żyje
w zakresie który jest jej własną przestrzenią
na którą jej własnymi możliwościami ją stać
to stwarza zgodność z nią samą
realna własna ocena
bez iluzji i żadnej magii botoksu
bez mody i stawania się trendy
moja maid żyje
prawdziwie

nie będąc niewolnikiem rynku
bez kredytów, bez presji, bez wyścigu


wzajemnie się sobie przyglądałyśmy
wzajemnie czegość od siebie pragnąc

jakże inaczej pojmując słowo WOLNOŚĆ i TOŻSAMOŚĆ



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz